torsdag 1 december 2011




Julklappstips från Daisy och...
 det har minst sagt varit en händelserik dag hos Daisy!

Brandlarmet gick 3 gånger, ingen brand i sikte..
 Fick inte heller stopp på det tinnitus framkallande tjutande.
Brandlarmet är kopplat till vårt huslarm så jag trodde jag visste precis hur man skulle
gå till väga när man skulle slå av det men i mitt fall utan framgång...
Det slutade med att sos ringde tre gånger, och jag hade också lyckats få igång
överfallslarmet. Så snabbt som ögat hade jag en stor stark väl byggd vakt stående i butiken
som undrade om allt var väl med mig! Jag blev fruktansvärt full i skratt och var tvungen att stålsätta mig för att inte falla ut i ett gapskratt.

Lyckligt slut blev det och det är i alla fall skönt att veta att det fungerar! =)

Nedan...

För den som har allt eller julgåvor för den mindre pengen!

Kram



 Vackra hyacintvaser!


 Antik spegel med slipat glas!


 Vackra glasljusstakar, designade och skapade av Sofie Asterberg!
Titta gärna in på hennes sida..
http://designsofie.blogspot.com/



 Vacker gammal ostkupa! Själv använder jag min egen till 
att servera bullar och kakor i.


 Fin gammal glasburk till köket!


 Vackra flaskor att fylla med hemgjord saft eller glögg
och ge bort som julgåva!


 Härliga handstickade ullstrumpor, den svarta herrstrumpan
ni ser på bilden är inte handstickad utan fabriksgjord.


 Perfekt julgåva!
Daisy säljer lavendel på lösvikt. Plåtlådan ni ser på bild är också till salu
och den är ju praktisk att använda till förvaring av fågelfrö!


 Vacker ljuskrona!


 Söta danska flaskor, passar bra att använda som mjölkflaska till kaffet.


 Populär fransk pumptvål!
Gjord på bara vegetabiliska oljor!


 Hos oss hittar ni fina gamla förkläden!


 Ljushållare i zink, fint att använda i julgruppen!


 Fotsalt för dom trötta fötterna, säljs på lösvikt..
Man går som på bomull efter det fotbadet!


 Julgransmatta eller bara en fin julmatta!


Hängande strutformad "kruka"  i zink för tex.hyacinten! 

Varmt Välkomna till oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar