tisdag 29 november 2011




Gamla Ting! 
 Jag är totalt hopplöst förälskad i gamla slitna möbler och saker!

Jag har inget emot nyproducerade möbler...
men det går ändå inte att  jämföra med antika möbler.
Det finns en historia och känsla som man inte kan återskapa.

Det känns också väldigt bra att många uppskattar gamla ting i dag,
detta ligger i tiden.. för vår och miljön skull.

Jag längtar tills nästa inköpsresa upp till Norrland för att träffa mina
goa vänner och få botanisera och köpa in vackra gamla saker.

Nedan visar jag bilder på ett underbart gammalt kylskåp som 
tyvärr inte är till salu men som kommer att
 renoveras åt kund och målas i en härlig vit linoljefärg!

Men ni ser också bilder på både färdiga möbler och pågående
projekt som ska målas och fixas.

Hör av er till Daisy om ni är intresserad av något jag visar eller besök butiken.

Ha det gott  och njut av julmånaden med tända ljus och alla härliga juldofter!

Kram
 










 Daisy bjuder varje öppet dag fram till jul på glögg, kaffe och pepparkakor.
När ni besöker butiken


Varmt Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar