söndag 23 december 2012





GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Önskar Daisy!

Brukar inte var så privat men känns roligt att få dela med mig
av några underbara människor som på ett eller annat sätt påverkar
mig och Daisy.

Tycker att det passar bra så här på slutet av året!

En riktigt skön jul önskar jag er alla

 Söta fina Julia!
Julia hjälper gärna till hos Daisy..

 Finaste Linnea!

 Mys hemma hos Daisy!

 Min älskade son Tobias och sötaste svärdottern Moa-Märta.

Mika och underbara Jessica!

 Familjens minsta going, Molly!

 Findus..
Kung av Kåhög!

 Min älskade man Fredrik och min exmake Johan!

 Far och dotter!

 Mina älskade söner, Tobias & Tim.


 Moa-Märta en tjej som inte är som alla andra!
Bästa svärdottern!

Fredrik myser med Mika!

Far & Son!
Johan och Tim.

Älskade Ian!!
Son till Jessica & Johan.

Kram På er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar