fredag 14 oktober 2011




Lösviktsgodis hos Daisy...

Nu har även Daisy lösviktsgodis!
  Gammaldags  gott...
 

 Det har även kommit in nya smaker på Isté och kaffe med Irish Cream.
I Daisy skafferi finns även marmelader, godis, choklad,
te, curd & Ninas skorpor.





Nya öppettider hos Daisy väntar f.rom. v. 42

Nya öppettider:

Onsdag 12-20
torsdag 12-18
fredag 12-18
lördag 11-15

Söndag Stängt!

Nedan visar jag bilder från butiken som är tagna idag!
Jag visar inredningsdetaljer, pallar, handblåsta glas
 & pågående projekt mm.

Varmt Välkomna!


 
 
 

 






  Hos Daisy kan ni hitta både gammalt & nytt! 
Fråga gärna om ni är ute efter något speciellt...

 
Glädje..
kände jag när jag gick ut i trädgården idag och hittade
dom här ljuvliga... Eternellerna

Kram!


2 kommentarer:

  1. Lurte på hva du tar for de 2 godis
    skålene som er på det første bildet,
    til høyre?
    - og om du sender i posten?
    Ønsker deg en fin, fin fredag :)
    Klem fra Mette

    SvaraRadera
  2. Hallå där Mette! Glasburkarna på fot som används som godisburk kostar 265 kr/st och är från Frankrike.
    Jag vet inte exakt pris för att skicka men ca. 150 kr, det kan bli mindre också. Jag behöver utrymme för att packa väl eftersom glasburkarna är känsliga. Billigaste alternativet är nog fraktbolaget Schenker. Är du fortfarande intresserad skickar jag dom gärna. Ha det gott så länge! Kram!

    SvaraRadera