lördag 11 juni 2011


Färger som inspirerar!
  Jag blir extra inspirerad när sommaren kommer.
Man inspireras av så mycket.. Människor, barn i fina klänningar, färger,
växter, havet.. Ja, allt är bara så vackert, jag bara älskar den här årstiden. =)

Idag hos Daisy..
Målar pinnstolar för fullt till kund, idag levererades också en vagga med handtextat namn på
och ett nytt projekt som väntar, en beställning som jag fått ända från Frankrike =)
Det är alltså väldigt mycket att göra, men också väldigt roligt =)

Varmt Välkomna i helgen.
 Butiken har öppet som vanligt
lördag 12-16
söndag 12-16

Snart i butik gamla fina vita pallar klädda med blommigt tyg!



Fin färg för söt pall!


Underbara gamla barnklänningar fyndat av Daisy!


Hängande lanterna från Frankrike!


I Daisy´s trädgård blommar det..





Underbara Barnklänningar skapad av BLOMMA by LOVISA..
Jag är stolt över att få sälja dom här fina klänningarna.

 
 

 


Kram & Trevlig helg önskar jag er!


3 kommentarer:

  1. Hej. Nu blev jag nyfiken,från frankrike? Kan det vara min faster Inga-Lill som har beställt nåt av dig?? Hon har ju bott i Kåhög och är vän med Daisy på FB genom mig. Kram kram /Bettan

    SvaraRadera
  2. Funderar starkt på om jag ska börja klä Ian i klänning...;) Helt underbara skapelser!!!

    SvaraRadera