torsdag 3 mars 2011


 Gammalt möter nytt hos Daisy! 

Härlig vecka! =) 
Jobbar ute hos kund denna vecka och målar möbler hos en supermysig familj!
Familjen har en härlig gammal glasveranda där jag gärna sitter och dricker mitt pauskaffe
Inredningsinspiration kan man få från många olika håll..
Och denna vecka är det deras vackra gamla hus som inspirerat mig!

Men idag har Daisy hållit öppet som alltid på onsdagar!
En mysig arbetsdag med nya kundkontakter, roliga inslag
och besök av bl.a. snygg  fransyska =) och goa Bettan & Maggan!

Paket fick jag också, kortläsaren har kommit!!
Från och med  lördag tar även Daisy kort som betalningssätt!
 Kunde aldrig tänka mig att man kunde bli så glad över en kortläsare.. =))

Hej hopp & Vi ses alla rara kunder!

Vackra gamla romantiska kuddfodral 
finns att köpa hos Daisy!


  Bara en fin bild på vår chiffonjé!
Fungerar som ett minikontor åt Daisy!


 Söt tvättfat & kanna finns hos Daisy!
Kannan har en liten skada men i övrigt fin.=)


 Gammal vacker väska!
Liknande andra väskor finns också till försäljning!


 Vackra hjärtkrokar i trådslöjd
finns hos Daisy!


 Västergårdens fina temuggar med fat!
Drejad i Göteborgs hamn!

 anna  & emmy´s fina tygkassar!


 Romantisk lampskärm!
Fransk inspirerad..

Hur ska jag kunna beskriva denna tygkasse med ord!!
Bara Älskar den.. =)

Fin gammal papplåda!
Sådana ser man inte ofta nuförtiden...
Till försäljning så klart! =)

Kram till er!


3 kommentarer:

  1. Hoho, vita brödboxen passar alldeles yppans i ett modernt kök också minsann:) Vad vill miss D ha för denna månne? Kanske ska börja med å fråga om du har nån kvar? Sköt om er <3

    Kram fru Sehlstedt nr2 ;)

    SvaraRadera
  2. Inga problem Jess, en sån ska du ha!! Passar perfekt i ert kök! Fixar!

    Kram Sehlstedt här också =)
    (Du är rolig du =))

    SvaraRadera
  3. Vilket inspirerande målaruppdrag! Jag är jättenöjd med de fina virkade filtarna jag köpte hos dig:)

    SvaraRadera