fredag 25 mars 2011

 Äntligen!

Nu har saltscruben från Munkholm kommit in till butiken igen!
Denna gång med lite andra dofter att välja på också!

Vilken underbar vårdag vi har, man har liksom lust att göra galna glädjeskutt! =)

Varmt välkomna till Daisy & Trevlig helg!

Ljuvligt härlig saltscrub från Munkholm.
Produkten har vegetabiliska oljor och är ekologisk. 


Har även tagit in  mandelcreme för ansiktet, läppbalsam & supersalva från Munkholm.
Tina Munkholm gör även en aftershave för män, just nu är den produkten för test
av min sambo Fredrik för godkännande.  Resultat kommer att presenteras. =)


  Videung från  morgonpromenaden med Molly!
I bakgrunden ser ni fina kuddfodral med mormors rutor
från Boel & Jan!


 På gång hos Daisy och snart i butik till försäljning!
Fina barnstolar!

Soliga hälsningar Daisy!

3 kommentarer:

  1. Vilken fina stolar!!
    Vad bra du kikade inn till mig på FB så fann jag också dig!! ,)
    Kika gärna inn till mig också om du har tid ;)
    Njuta av våren och den sköna helgen!
    Kramis Anki

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar, din blogg är väldigt inspirerande med vackra färger! Jag kommer att följa dig =) Trevlig helg till dig också!
    Kram /Daisy

    SvaraRadera
  3. Ojoj, bara att ladda plånkan innan man kommer märker jag :)

    SvaraRadera