tisdag 22 februari 2011

 Måla om!

Våren är snart här och det känns helt underbart med ljuset och solen =) 
Samtidigt börjar alla skavanker hemma att synas, tyvärr! Jag fick en enorm lust när jag vaknade
idag att packa ihop hela vardagsrummet och börja måla väggarna. Men som tur var besinnade jag mig av två anledningar, dels för att jag absolut inte har den tiden och det skulle innebära ingen sömn alls, dels för att min älskade familj då förmodligen skulle flytta ut!=))

För tillfället är det nog tillräckligt med att jag belamrar huset med varor, kartonger och antika saker.
Nu på morgonen såg en av mina söner väldigt frågande ut när han stod med frukostskålen i handen och vårt matbord var proppat med antika saker.  Inte för att Tim bryr sig så mycket om det men en välförtjänt kommentar fick jag innan han slog sig ner vid soffbordet för att äta sin frukost!

Målning kommer det att bli, men inte idag!

Idag har jag fått Leverans från Boel & Jan med fina gardiner, kuddfodral och prickiga vaxdukar!
Nedan ser ni några bilder av beställda godbitar som väntas hem till Daisy från IB Laursen.

  Ha en riktigt skön dag, Alla!

till Daisy!

Söt lantlig brödbox i emalj!


Jag bara Älskar det här tallriksstället!


 Korgsett perfekt till sommaren för bullar, frukt eller dylikt.
Håller insekterna borta!


 Vägghylla med 10 krokar! Bra att ha vid ytterdörren!


 Söta vita blomkrokar!


 Praktiska glasflaskor med skruvkork!


Fin & praktisk hatthylla!

Mer spännande inredningsdetaljer för både ute & inne kommer också!

Kram till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar