söndag 6 februari 2011

Hej!

Jag tycker verkligen om söndagar!
Det är en dag som känns kravlös med sovmorgon och god frukost, en slappar dag helt enkelt.
Nu är det väl så att jag inte direkt slappar för butiken är ju öppen men jag har ju förmånen
att få syssla med det jag älskar nämligen mitt jobb!
Inredning, odling, skapande med mina möbler är något jag Älskar.

Trevliga kunder har också besökt butiken idag  och en av mina rara vänner som alltid är en frisk
fläkt med en stor portion humor, Tack Anki för all energi du ger.. =)

Här kommer ett litet smakprov på varor som jag väntar hem till butiken från IB Laursen.
Kortläsaren är beställd, så tillsvidare tar vi som vanligt bara kontanter =)

Hoppas vi ses på onsdag & kram till er!

Vackra blå Servetter!

Inte gammal kryddhylla men dock så charmig! 
Föredrar man vita porslins glaslådor kan man välja det istället.


 Bästa sockerkakan gör du i denna!


 Fina glasklockor, underbart fina till växter!

 Kläder & Accessoarer väntas in!


Fina trådkorgar att använda för plantering av blommor. 
Fin att ha hängande på grinden eller på balkongen!



Ljuvliga sminkväskor!


Hylla fin att ha i hallen med vackra kort!

Skålar i vackra färger!

Bilderna är lånade från IB Laursen!

2 kommentarer:

  1. Hej. Kryddhyllan och trådkorgarna blir nog mitt nästa inköp. Fint!

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker !! Jag kommer ner en stund imorrn Britt - Mari, trådkorgarna var häftiga, en regnig sommar och blommorna är ändå ok ! Få se om jag får Bettan Nyberg och Bettan Johansson och Linda Fredling med mig, alla våra tider ska klaffa, jag gör mitt allra bästa ! kram från Maggan

    SvaraRadera